Montag, 12. März 2012

noch einfach nicht leicht

ψαχνω να βρω τα παρκα που πηγαιναμε μαζι.δεν τα βρισκω πουθενα,ειναι μεγαλη η πολη βλεπεις,και τοτε εβλεπα μονο εσενα και εμενα.τιποτα αλλο..ολα γυρω μου ηταν θολα και αδιαφορα.μονο εσυ και εγω.αλλα τωρα τρυπαω το κεφαλι μου προσπαθωντας να θυμηθω εστω και μια μικρη λεπτομερια,ενα δρομακι,ενα μαγαζι ενα ονομα,κατι.κατι που θα με φερει κοντα στα μερη που πηγαιναμε μαζι,και οταν βρεθω εκει θα ειμαι πιο κοντα σε εσενα,στις αναμνησει μας.θελω να παω σε εκεινη την παιδικη χαρα που ειχαμε ξαπλωσει πανω στην μεγαλη πλαστικη εωρα,τοτε που εγραφες με κυμωλια πανω στο μπλουζακι μου οτι ειμαι δικια σου.το εχω ακομα,δεν το εχω πλυνει απο τοτε,2μιση χρονια.η κυμωλια βλεπεις φευγει ευκολα,ακομα βεβαια με λιγη προσπαθια μπορω να διακρινω πανω του τα γραμματα σου.ακομα και αυτα κρατησαν περισσοτερο απο σενα.θυμαμαι τα παιδια να τρεχουν γυρω μας και να μας κοιτανε περιεργα.και εμεις στην εωρα να πινουμε μπυρες σαν να ηταν το σπιτι μας.βασικα ηταν κατι σαν το σπιτι μας,το σπιτι μας ηταν η πολη τοτε,θυμασε?καθε βραδυ ειχαμε και αλλη κρεβατοκαμαρα,οπου διαλεγαμε εμεις,σε οποιον δρομο σε οποιο παρκο..ζηλευα ομως τοτε οποιον κιαν εβλεπα στο δρομο,ηξερα οτι ολοι τους ειχανε ενα σπιτι,μια ασφαλια,μια πορτα να κλεισουν πισω τους τα βραδια,εγω δεν ειχα,ειχα ομως εσενα,και εσυ εμενα.στο μπλουζακι μου ακομα γραφει  MEIN . χαζο ε?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen