Dienstag, 14. Februar 2012

Zeit ist verschwindet sie..

2 χρονια και 4 μηνες.περασαν 2 χρονια και 4 μηνες απο τη μερα που σε γνωρισα.εκεινο το απογευμα του οκτωμβρη.τις τελευταιες μερες το μυαλο μου στριφογυρναει σε εκεινες τις αναμνησεις.δεν ξερω γιατι.ενα χρονο και 5 μηνες εχω να μαθω νεα σου.να ακουσω τη φωνη σου η εστω να σε νιωσω λιγο κοντα μου με ενα email.τιποτα.ειναι σκληρο να ξερω οτι ζουμε στην ιδια πολη,κατω απο τα ιδια φωτα,αναπνεουμε τον ιδιο αερα,κιομως δεν εισαι εδω.το ειχα παρει αποφαση τοσο καιρο.μονο αυτες τις τελευταιες μερες γυρισε παλι η εικονα σου στο μυαλο μου,και επιασα μερικες φορες τον εαυτο μου ασυνειδητα να σε ψαχνει αναμεσα στα προσωπα των αλλων στο μετρο.αναρωτιεμαι τι να κανεις,αν εισαι καλα,αν η ζωη σου ειναι οπως την ηθελες.αν γιορταζεις σημερα..εγω παντως ναι,απο τη μερα που σε γνωρισα δεν σταματησα στιγμη να γιορταζω.ακομα και τωρα που εχεις χαθει.ποιος ξερει,ισως μια μερα να σε ξανασυναντησω στα ονειρα μου.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen