Montag, 13. Februar 2012

σε μυριζω στον αερα του χειμωνα

η γευση του κρασιου μου θυμιζει εσενα,η μυρωδια του καπνου μου θυμιζει εσενα,τα σκοτεινα δρομακια τη νυχτα μου θυμιζουν εσενα.ακομα σε ψαχνω.σε μια πολη που νιωθω νεκρη μακρια σου.ψαχνω τα ματια σου στα ματια των αλλων,ειμαστε τοσο κοντα το νιωθω καθε μερα ειναι μια νεα ελπιδα οτι θα σε ξαναδω,καπου εκει στα μερη που συχναζαμε μαζι καπου αναμεσα στον κοσμο στα χαμηλωμενα φωτα των μπαρ.μερικες φορες μπορω να νιωσω το χαμογελο σου αλλες φορες ξεχναω οτι υπαρχεις αλλα η ζαλη του αλκοολ μου το ξαναθυμιζει,και καπου εκει αναμεσα στο τωρα και στο τοτε σε αναζητω.περιμενω ακομα.καποτε μου ειπες οτι θα χαθεις και δεν σε πιστεψα,και τωρα θελω να γυρισω σε εκεινη τη στιγμη για να αλλαξω τα παντα απλα με το να μη σε αφησω να το πεις ποτε.και συνεχιζω να θελω πισω εκεινες τις στιγμες παρ'ολο που ξερω οτι τιποτα στον κοσμο δεν ειναι πιο μακρια απο το χτες


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen