Dienstag, 14. Februar 2012

If you wanna be a pirate be a fuckin pirate

ειναι αστειο.πως πολλοι απο εσας επηρρεαζεστε απο φιλους.το στυλ και το ντυσιμο παει στο διαολο.αλλα οι ιδεες?πως γινεται να σε γνωριζω με μια ιδεα,και να σε θαυμαζω για αυτη,παρολο που δεν συμφωνω και η δικια μου ιδεα ειναι τελειως εντελως διαφορετικη και αντιθετη με τη δικη σου.παρολα αυτα σε θαυμαζω που την υποστιριζεις.και μετα σου εξηγω και σου μιλαω για την δικια μου ιδεα.και ξαφνικα μετα απο λιγο καιρο,η και αμεσως βλεπω οτι σε πειθω,σε πειθω σιγα σιγα οτι εχω δικιο,και σε αλλαζω,αλλαζω τη σκεψη και την κριση σου και σε κανω να ερχεσαι ολο και πιο κοντα στη δικια μου ιδεα και να την ακολουθεις.και εκει χανω την εκτιμιση και τον θαυμασμο μου για σενα.γιατι αφηνεις πισω ολα αυτα που πιστευες?τι σε εκανε να πιστεψεις οτι εγω εχω δικιο και ειμαι πιο σωστη?το βλεπω σε πολλους,σε παρεες, σε συζητησεις σε ατομα που ξερω πολυ καλα και βλεπω αλλα ατομα διαφορετικα να τους επηρεαζουν,και το σιχενομαι.γιατι δεν εχεις τα αρχιδια να πεις αυτο που πιστευεις και να το φωναξεις δυνατα στη μουρη του αλλου τη στιγμη που προσπαθει να σε πεισει οτι εχει δικιο?ας εχει.τη στιγμη που υποστηριζεις αυτο που πιστευεις για οποιοδοιποτε θεμα,εισαι ο ποιο σωστος απολους τους σωστους μαζι.εχε αρχιδια.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen